اخبار ویوان

اعطای نشان بلورین جایزه ملی مدیریت منابع انسانی به شرکت ویوان

ششمین کنفرانس ملی مدیریت منابع انسانی و پنجمین دوره جایزه ملی مدیریت منابع انسانی به سازمان های رهسپار تعالی در روزهای سه شنبه و چهارشنبه ۱۹ و ۲۰ بهمن ماه ۱۴۰۰ در دانشکده مدیریت دانشگاه تهران برگزار شد.
در این دوره ۲۴۷ شرکت و سازمان برتر دولتی و خصوصی حضور داشتند که ۴۴ شرکت موفق به کسب تندیس و لوح افتخار به تناسب سطح بلوغ منابع انسانی و بر اساس استاندارد ۳۴۰۰۰ شدند.

احسان میرزاده دارنده جایزه ملی مدیریت منابع انسانی

شرکت ویوان(با مدیریت احسان میرزاده) با توجه به استراتژی ها و فرآیندهای سازمانی خود شامل طراحی و استقرار برنامه استراتژیک مدون، منعطف و چابک، طراحی و اجرای سیستم مدیریت منابع انسانی نظام مند و ایجاد کارکنان شایسته و دلبسته و رضایت شغلی کارکنان، توجه به نیازهای علمکردی، روحی و انگیزشی کارکنان بر اساس مدل ارزش آفرینی سازمان، استقرار سیستم شایسته محور و نظام مند جبران خدمات، توجه به آموزش کارکنان و ایجاد یک سازمان یادگیرنده و آموزش پذیر و… مفتخر به کسب نشان بلورین و لوح افتخار پنجمین جایزه ملی مدیریت منابع انسانی گردید.

احسان میرزاده در حال دریافت جایزه ملی مدیریت منابع انسانی

شایان ذکر است که این استاندارد مهمترین رویداد مدیریت منابع انسانی و اصلی ترین معیار برای سنجش و بهبود فرآیندهای این حوزه است که طی این چند سال، شرکت ها و سازمان های بزرگی که در حوزه های فولادی و معدنی، بانکی، بیمه ای، دارویی، نفت و گاز، تلکام و … فعالیت می کنند موفق به کسب عناوین این جایزه در سطوح مختلف شدند.

جایزه ملی مدیریت منابع انسانی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *